Fundació Estany Hola!

Ctra Vilavenut, 182-184. T 972 57 66 30. Fundació Estany és una entitat propera i familiar, que treballa amb i per a les persones amb discapacitat intellectual i les seves famílies, per tal que puguin viure en llibertat i igualtat doportunitats dins la societat. Guia de recursos per a persones amb discapacitat intel lectual del Pla de lEstany. Emissió del programa 7 de ràdio. Política de privadesa.

OVERVIEW

This web page fundacioestany.cat presently has a traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have audited ten pages inside the web site fundacioestany.cat and found thirty-four websites interfacing with fundacioestany.cat. We were able to unearth two social media platforms linked to fundacioestany.cat.

FUNDACIOESTANY.CAT RANKINGS

This web page fundacioestany.cat is seeing varying levels of traffic in the past the year.
Traffic for fundacioestany.cat

Traffic ranking (by month) for fundacioestany.cat

Traffic ranking by day of the week for fundacioestany.cat

LINKS TO WEB PAGE

AMPA CEE Font de lAbella

Qui som i com funcionem. Objectius, projectes i activitats. Dimecres, 13 de maig de 2015. Propostes per aquest estiu 2015.

Esperxats a lhort Cultivant verdures ecològiques

Em dic gemma i tinc un problema amb plantes aromàtiques. Vaig plantar primer alfàbrega per cuinar i a les fulles van començar a apareixer forats a les fulles. No veig teranyines ni cap insecte ni cap ou. Ara les plantes del voltants, menta i salvia també han començat a tenir forats. No se que es ni com solucinar-ho.

La Farinera - Farinera Coromina

Una peça clau del teu equip.

Servei dEducació Inici

Un dia a La Balca. Educació secundària obligatòria i post obligatòria. Altra formació, recursos i equipaments. Preinscripció a educació infantil, primària i secundària. Preinscripció a educació secundària post obligatòria.

Dincat famílies

Drets i deures de les famílies. Lunes, 16 de marzo de 2015. La Agencia tributària portarà a terme més control sobre els ajuts a famílies i persones amb discapacitat. Noticia al diari El País. 12 de març de 2015. Martes, 10 de marzo de 2015. Si la compra és en el mateix establiment, només s.

Nonprofit A project of xarxanet.org

Kinning Park Complex is an independently run multi-use community centre based in Glasgow. McIntyre looks after its communicational and PR activities. The director of Fundació La Vinya shares his thoughts on the causes and effects of the lack of access to energy in Spain. Cold snap becomes dangerous for refugees in Greece. No rest for Proactiva Open Arms during Christmas.

WHAT DOES FUNDACIOESTANY.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioestany.cat Mobile Screenshot of fundacioestany.cat Tablet Screenshot of fundacioestany.cat

FUNDACIOESTANY.CAT HOST

Our web crawlers revealed that a lone page on fundacioestany.cat took one thousand two hundred and fifty milliseconds to load. We could not discover a SSL certificate, so our web crawlers consider fundacioestany.cat not secure.
46.183.112.48

FAVORITE ICON

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I found that fundacioestany.cat is operating the Microsoft-IIS/7.5 server.

Fundació Estany Hola!

DESCRIPTION

CONTENT

This web page had the following on the web site, "T 972 57 66 30." Our analyzers saw that the web site said " Fundació Estany és una entitat propera i familiar, que treballa amb i per a les persones amb discapacitat intellectual i les seves famílies, per tal que puguin viure en llibertat i igualtat doportunitats dins la societat." The Website also said " Guia de recursos per a persones amb discapacitat intel lectual del Pla de lEstany. Emissió del programa 7 de ràdio."

SIMILAR BUSINESSES

Fundació Vicent Andrés Estellés Cultura Burjassot

Havent vist una mare jove, a la platja, aquest matí. Amb gest senzill, com qui agafaria. Un canteret amb aigua del Garbí,. Aquesta jove mare, dempeus, ha agafat. I molt senzillament el besava després. A tu, mare ben feta, jove, prodigiosa,. Jo dedique avui aquests versos,. Que voldria que hi fossen senzills com el teu acte.

Serveis per als Discapacitats a Barcelona - Fundació Estimia

CONCURS DE MONES DE LA FUNDACIÓ. Anglí, 50 08017 Barcelona.

Fundació Mare de Déu de Fàtima

A la Llar Infantil busquem que els nens i nenes tinguin una infància el més feliç possible. Al Casal treballem perquè la gent gran tingui un espai de seguretat i caliu. Si vols que la teva empresa sigui solidària, pugui contribuir a millorar la societat,. ho podem Llegir-ne més! Bon Nadal i feliç 2017! Desembre 15, 2016. Us esperem al concert solidari de Nadal! .

Inici - Fundacio Felicia Fuster

Camps i Fabrés , 3- 11 , baixos 3ª.